Reklamasjon og garanti

This is a sample page.

Overview

Har du vært uheldig å fått en vare med feil, hjelper vi deg. Du sender produktet inn kostnadsfritt, for undersøkelse. I noen tilfeller må produktet sendes til videre service.

Hva koster det å sende tilbake et produkt?

Det er kostnadsfritt å returnere et produkt i en servicesak. Husk imidlertid at gebyr for service, undersøkelse og frakt kan påløpe dersom feilen ikke faller inn under garanti eller reklamasjon. Dette kan f.eks være fysiske skader forårsaket av uhell/ulykke.

Hvordan sender man tilbake ett ødelagt produkt for reparasjon?

Produkter sendes direkte til vårt serviceverksted etter at vi har godkjent din reklamasjon. Vi har ofte mulighet til å feilsøke via telefon, og du er derfor hjertelig velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice for feilsøking og videre serviceregistrering.

Hvor lang tid tar en servicereparasjon?

Servicetiden kan variere etter type produkt og hvor omfattende den eventuelle feilen er. Som regel tar en service alt fra 1 til 14 dager fra serviceverkstedet har mottatt ditt produkt.

Hvem er det som reparerer mitt produkt?

Ulike verksteder er ansvarlige for ulike reparasjoner avhengig av produsent, produkt eller produktkategori. Dette er fordi verkstedet som hovedregel skal være autorisert. Du finner mer informasjon om hvor produktet sendes i forbindelse med opprettelsen av en returvare.